Veel gestelde vragen corona

Laatste update: 13 maart 2020

MINI Nederland en wij als dealer volgen de ontwikkelingen omtrent het Corona virus op de voet. Wij doen er alles aan om onze acties en besluiten aan te laten sluiten bij de stand van zaken en de richtlijnen van het RIVM en de GGD.

Met onderstaande veel gestelde vragen informeren wij u graag over onze maatregelen. Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt.

Stond uw vraag er niet bij of is het antwoord niet geheel duidelijk? Neem dan contact op met de medewerkers van Martinistad MINI of  met de MINI Klantenservice op het nummer 0800 - 0992235 (op werkdagen tussen 8.00 - 22.00 uur en zaterdag en zondag tussen 10.00 en 22.00 uur).

Wij vragen om uw begrip indien de wachttijd wat langer is. U kunt uiteraard ook een e-mail sturen via onderstaande knop.

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handenwassen.
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de ‘high touch’ gebieden.

Wij zullen u, bij voorkeur telefonisch of digitaal, vragen of u de afgelopen 14 dagen risicogebieden hebt bezocht en/of u in contact bent geweest met een besmette persoon. Indien dit het geval is zullen wij u vragen of de afspraak verplaatst kan worden. Als dit niet het geval is kan de afspraak gewoon doorgaan.

Auto’s die worden gebruikt voor Vervangend Vervoer zijn minstens 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag ingezet.

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw MINI op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact met ons op.

Wij helpen u graag verder via online kanalen zoals een videoconference tool. Neem gerust telefonisch contact op, dan bespreken we de mogelijkheden.

Indien gewenst kunnen wij de MINI bij u thuis afleveren. Wij adviseren u dan om minstens 2 uur na de aflevering geen gebruik van de auto te maken.

Uiteraard kunnen wij een nieuwe afspraak maken voor de aflevering van uw MINI. Neem gerust contact met ons op.

Op dit moment is er niets bekend over productieproblemen bij de BMW Group productielocaties of over leveringsproblemen in het algemeen. Wij zullen u informeren indien de leverdatum van uw MINI wel wijzigt.